Fun Day Box HAPPY MIND- HAPPY LIFE

Z tego co widzę, recenzje fun day boxów bardzo wam się podobają- nie mogło więc być inaczej i przyszła pora na kolejnego fun day boxa- tym razem edycje lipcowo wakacyjną- tym razem było o niej dość cicho na stronie i socialmediach, jednak w ich sklepie było dużo nowości więc zrozumiałe jest to, że nad wszystkim nie mogą mieć kontroli😅. Co więc kryje się w niego tajemniczym pudełku w cudownym fioletowym kolorze? O tym dzisiaj!
Jeszcze w ramach formalności- na czerwono są produkty, których bym nie kupiła, na niebiesko takie nad, którymi musiałabym się dobrze zastanowić, a na zielono te, które bym kupiła normalnie.

1. Gabriella skarpetki Joy, 12.40zł- skarpetki same w sobie dość nietypowe- jak już pisałam, nie przepadam- za dawaniem takich rzeczy w pudełkach, bo każdy nosi inny rozmiar. Skarpetki są w dość nietypowym styly, więc raczej każdemu nie przypasują- do tego biały kolor? Niby uniwersalny, ale... Na próbę zawsze ok, jednak czy każdemu podpasują? 
2. Tołpa, nawilżające serum booster 5w1,21.99- podczas upałów każda skóra potrzebuje nawilżenia, a produkty tołpy cieszą się dość dużym powodzeniem wśród osób subskrybujących boxa- muszę przyznsć, że też lubię ich firmę- a to serum sama mam i uwielbiam, oprócz tego że starcza na długo to świetnie działa- a więc mały jego zapasik jego mam uzupełniony☺️
3. Delia- kolorowa maskara wydłużająco- pogrubiająca PARADISE, 13.60- maskara to niezbędnik większości kobiet- szczególnie dobra. Akurat fioletowa nie będzie pasować na codzień... Chociaż kto wie? Ostatnio trendem jest przedłużanie rzęs jakimś kolorkiem😅 Dodatkowo plus za to, że jest to kolekcja limitowana- poprostu czego chcieć więcej? 
4.Inhalator do nosa, Mix do wybory, 29.90- inhalator do aromaterapii to świetna sprawa- szczególnie pod koniec sezonu alergicznego😅 Tutaj do wyboru były różne zapahy- ja akurat mam focus na pomoc w skupoeniu. Zapach jest według mnie super, a sama forma inhalatora przegenialna- odkręcasz, wąhasz i od razu jakoś tak lepiej! 

5. Yeah Bunny- naklejki Happy Mind, 19.00- kolejne naklejki- te są serio cudowne i mają piękne kolorki, jednak nie oszukując się- znając siebie skończą na dnie szuflady, bo nie będę miała do czego ich użyć😅 No ale fajna ozdoba i tak
6. Yeah Bunny- pozytywny notesik, 19.00- notesik jak notesik, jednak ten z ładnym wzorami i instrukcją na dobry dzień. W sumie fajna pierdułka, która komuś może się przyda- a mi? No niestety niezbyt- skończą na dnie szafy do momentu gdy będę miała sumienie je ruszyć😅
7. Biały jeleń- żel pod prysznic łopian&jagoda Owoc i Zioło, 9.99- pierwsza rzecz, która rzuca się w oczy to cudowny kolor- serio jest piękny. Zapach też niczego sobie. Na plus też firma- Biały Jeleń bardzo niewiele osób podrażnia, a do tego dokładnie czyści. Co więcej powiedzirć? Poprostu idealnie! 
8. Milka Secret Box, 3.49- no niestety ja nie skorzystam bo nie wegański, jednak poleci dla siostry, która tego typu słodycze chętnie pochłania. Skład Milki niestety zbyt dobry nie jest, bo cukier idzie na sam początek- ale pomijając to to zapewne jażdy ma ochotę na mały chaet🤷
9. Day Up Pearls Guava, 3.99- żadna nowość jeżeli chodzi o Fun Day Boxy. No, ale nie da się im odebrać pysznego smaku, więc wychodzi tak jakby na dobre. Do tego mamy wersję wegańską, więc poprostu raj😍 Guava jest smakiem wakacyjnym więc pasuje do pudełka tematem- według mnie fajny dodatek, który niemal każdemu smakuje
10. Herbapol Aktywność Mięta Mango Żeń-szeń i zielona herbata- no poprostu herbata w plastiku, którego na ziemi i tak mamu dużo- z tego co kojarzę herbapol ma też herbaty w saszetkach- dużo bardziej ucieszyłabym się z takiej, no ale niech będzie- chociaż dobra w smaku😅




Jaka jest moja opinia o pudełku? W przeciwieństwie do innych edycji ta mimo zamówienia w ostatniej chwili, chyba będzie moją ulubioną. Jest zróżnicowane, jednak rzeczy pasują do niemal każdego więc nie ma czym wybrzydzać. Do tego cudowny kolor- czego chcieć więcej? Za pudełko zapłaciłam 79.00,a jego wartość to 136,05,z czego rzeczy, które mi się podobają i zużyję kosztują 132,36- więc wyszło mega na korzyść, nawet gdy na upartrgo odejmuje się pieniądze za to, że produkty YB według niektórych są mniej warte. Zapewne kupię jeszcze edycję z sierpnia, czyli przyszłą, bo ta mi się mega podoba

Komentarze